INTREBARI FRECVENTE
Modificări pe site
Ce este nou?
O nouă bară de căutare și localizare a adresei, ajutându-ne să vă livrăm mâncarea mai rapid.
Un nou design al site-ului și cu aceiasi 3 pasi simpli în care puteți comanda.
Te poti conecta in contul de client cu Facebook si google+
Ce s-a schimbat?
Datele tale de login și adresele de livrare au fost salvate, dar trebuie să iți resetăm istoricul
comenzilor și cel al cardurilor de debit/credit salvate în contul tău din motive de securitate.totusi dacă nu reușești sa te loghezi și ști sigur ca ai cont la noi apasă butonul ai uitat parola ? , introdu adresa de email pe care crezi ca sa făcut contul si se va trimite instrucțiunile de resetare a parolei,
Comandă
Cum comand?
Poți comanda Telefonic la 0786 955 955. Sau on-line pe tastybox.ro. pe prima pagina sau in partea de sus al site-ului găsești o bara cu imaginea google acolo trebuie sa scrii adresa ta de livrare si sa apeși butonul confirma, imediat situl nostru te va localiza si te va redirectiona catre meniul ce este disponibil la adresa ta . Livrare rapida sau mancare la oala.
Cum îmi pot schimba comanda?
Odată plasată, comanda este trimisă spre procesare Dacă dorești modificarea acesteia trebuie să ne contactezi la numărul de telefon 0786955955 . Având în vedere timpul scurt în care sunt preparate comenzile nu puteți schimba comanda prin intermediul aplicatiei tastybox comanda ce deja a fost trimisa , va putem schimba comanda doar telefonic .
Cum imi anulez comanda?
Pentru a anula comanda trebuie sa ne contactezi telefonic la 0786 955 955 in maxim 10 minute de la plasarea comenzi .
Daca ai plasat si platit comanda online trebuie sa ne contactezi pentru a putea returna suma.
platita pentru comanda. Un reprezentant din partea tasty box te vs contacta pentru a iti cere un nr cont iban .
Vom face verificarile necesare urmand ca
suma achitata sa fie restituita in contul din care s-a facut plata in maxim 48 ore.
Cum este confirmata comanda mea?
Daca esti client nou te vom contacta telefonic pentru validarea datelor de livrare,
Daca esti deja client Tasty Box dupa ce ai plasat comanda primesti un mail de confirmare pe adresa introdusa in
momentul plasarii comenzii. Pastreaza acest mail cu numarul de comanda in caz
ca vei avea nevoie sa ne contactezi. Dupa ce ai primit mailul de confirmare Echipa TastyBox
se va ocupa de comanda ta, Stai linistit, relaxeaza-te si savureaza-ti masa!
Nu am primit emailul de confirmare.
Daca ai primit numarul de referinta dupa ce ai plasat comanda inseamna ca a fost
inregistrata. Cel mai probabil mailul de confirmare a ajuns in folderul spam.
Daca nu ai primit numarul de referinta al comenzii, contacteaza-ne pentru a verifica
daca a fost plasata comanda. Trebuie doar sa ne spui adresa de mail folosita cand
ai plasat comanda sau numărul de telefon.
Unde pot scrie cerintele pentru comanda mea?
Ne straduim sa avem toate optiunile posibile in meniu.
Daca nu gasesti ceea ca doresti in optiunile produsului, de exemplu doresti pizza
nefeliata, poti anunta lasand un comentariul la ultimul pas al comenzii.
Acolo vei gasi o casuta in care poti introduce comentariul.
Livrare
Ce se întâmplă după ce am plasat comanda?
Comnada este înregistrată în sistem fiecare comanda va primi un id si un timp de livrare in functie de zona in care se afla !
Cât durează livrarea?
Pentru meniul de livrare Rapida Timpul mediu de livrare a unei comenzi este de min. 60 minute, iar in timpul prânzului (între orele 11-14) se poate ajunge la 90 de minute. Uneori,
datorita conditiilor meteo dificile si/sau de trafic rutier se poate ajunge si la 2 ore.
Pentru meniul de mâncare la oala precomenzile se fac cu minim 6 ore înainte, livrarea se face in toata zona Bucuresti & ilfov comanda minima 100 lei
Care este taxa de livrare?
Taxa de livrare se aplica pentru fiecare livrare in parte cost livrare 4 lei (doar comenzilor din meniu livrare rapida )
Care este zona de livrare ?
Zona 1 Bd. Bucureștii Noi / Șos. Gheorge Ionescu Sisești / Șos. Chitilei/ P-ța. Chibrit/ Dămăroaia / Strulesti / jiului
Zona 2 Mogoșoaia/ Chitila/ Podul Grant/ Băneasa / Bd. Ion Mihalache / Otopeni / piata presei libere / pajura
PENTRU MÂNCARE LA OALA SE LIVREAZA IN TOATE ZONELE DIN BUCUREȘTI & ILFOV
Comanda mea a intarziat.
In cazul in care comanda ta a fost intarziata, iti recomandam sa ne contactezi telefonic pentru a afla mai multe detalii , in timpul prânzului (între orele 11-14) se poate ajunge la 90 de minute. Uneori, datorita conditiilor meteo dificile si/sau de trafic rutier se poate ajunge si la 2 ore.
Nu am primit ceea ce am comandat.
Dupa plasarea comenzi online sau telefonic, un operator call center te va contacta pentru confirmarea comenzi , comanda va fi trimisa la sectia de preparare cu etichete pentru fiecare produs in parte pentru a evita lipsa unui produs din comanda.
Comanda mea nu a fost livrata
Daca nu ti-a fost livrata comanda, pot exista mai multe motive:
Nu te afli in zona noastra de livrare
Nu ai raspuns la telefon pentru confirmarea comenzi .
Plata
Cum imi pot plăti comanda?
Mai multe metode de plată sunt disponibile:
Numerar (suma exacta sau mai mult)
Alege "Numerar" la plata și vei achita numerar comanda livratorului.
Plata Online - Credit/Debit Card (Master Card/VISA)
Alege "Master Card" sau "VISA" pe pagina de plata. Click
pe "Plasează comanda". Vei fi redirectionat pe pagina procesatorului de plăți viva wallet
pentru a introduce datele cardului. După ce plata a fost confirmată, comanda este
înregistrată și trimisă către restaurant.
POS (card)
Alege "POS" la plata și vei achita cu Cardul livratorului cand va ajunge la dumneavoastra .
Cum aplic un cod de reducere?
Poti adauga un cod de reducere la ultimul pas. Sub modalitatile de plata trebuie
sa dai click pe ""adauga cod de reducere"", va aparea o casuta unde se poate
introduce codul. Valoarea codului va fi automat scazuta din totalul comenzii.
daca ai un cod de reducere valabil pentru contul tau il vei regasi in contul de client la voucherele mele
Plata online a esuat
Daca crezi ca a esuat plata online verifica daca ai primit email de confirmare.
In acel email poti vedea daca a fost plasata comanda si efectuata plata.
Mailul de confirmare este trimis de indata ce plata a fost efectuata. Timpul de asteptare poate fi pana la 10 minute, in functie de banca, compania de credit sau o alta
companie de plati. Daca nu ai primit confirmarea
in 15 minute te rugam sa ne contactezi. Vom verifica si iti vom putea comunica
daca a fost inregistrata comanda si efectuata plata.
Cat de sigure sunt platile online pe TastyBox.ro
Cand procesam platile pe viva wallet folosim conexiunea securizata (SSL), ceea
ce inseamna ca plata este sigura si informatiile in siguranta. In acest fel poti fi
sigur ca datele sunt vizibile doar tie si noua.
Ce se intampla cu plata online cand este anulata comanda?
Daca ai anulat comanda la timp (inainte sa o preparam), sau cand
/ restaurantul anuleaza comanda, suma platita va fi restituita pe card.
In functie de metoda de plata aleasa acest proces poate dura pana la 10 zile maxim.
Returnarea banilor pentru comenzile achitate prin viva wallet se realizeaza in cateva
minute.
Daca anulezi comanda inainte de a fi preparata, contacteaza departamentul Servicii Clienti pentru restituirea banilor.
In cazul in care vei suna prea tarziu (10 minute ) pentru a anula o comanda, plata nu va mai fi restituita.
Care sunt costurile unei tranzacții online?
Tastybox este transparant cu privire la costurile tranzacției. Costul tranzacției este afișat sub fiecare plată înainte de finalizarea comenzii. Taxele aplicate nu depășesc niciodată costurile TastyBox impuse pentru a vă putea oferi acea metoda de plată.
Contul meu
Care sunt avantajele daca am un cont?
Nu esti obligat sa ai un cont, poti face comanda ca vizitator dar un cont este foarte folositor. Avantajele sunt multiple:
Toate comenzile tale sunt salvate si le poti vizualiza in orice moment.
Daca o mancare ti-a placut foarte mult, o poti comanda din nou automat.
Iti poti verifica notele acordate precedent comenzilor tale sau poti da o nota in cazul in
care nu ai facut-o inca.
Poti adauga mai multe adrese pentru a iti selecta rapid locatia unde doresti livrarea.
Acest lucru este foarte folositor daca iti place sa comanzi mancare din locuri diferite
locuri. De exemplu: de acasa, de la munca, de la un prieten.
Iti poti modifica oricand datele personale in cont.
Poti folosi contul din browser-ul web dar si in aplicatiile noastre.
Poti beneficia de vouchere periodic.
Cum îmi creez un cont?
În partea sus-dreapta a browser-ului tau poti găsi meniul. Dacă nu ai un cont, apasă pe
'creează cont'. Completează toate căsuțele, apoi apasă trimitere.
Poți creea cont cu Facebook sau google +
Nu ești obligat să ai un cont la noi pe site. Poți oricând să comanzi fără a folosi un
cont sau fără a te autentifica.
Cum imi folosesc contul?
Cand te autentifici, o sa fi mereu intrebat daca doresti sa mergi la vizualizarea
contului tau sau sa ramai pe pagina curenta. Acest lucru nu va intrerupe comanda
curenta. Daca comanzi cat timp esti autentificat.
comenzile tale vor fi salvate pana la urmatoare ta vizita. Penrtu a merge la contul
tau apasa click pe 'cont' in partea de sus a paginii.
In contul tau poti schimbat detaliile tale, parola. Detaliile
referitoare la adresa si toate comenzile precedente se vor salva in contul tau. Poti
alege sa adaugi adrese diferite in contul tau. Acest lucru este foarte folositor
daca comanzi de obicei din locatii diferite!
De asemenea poti repeta orice comanda precedenta. Sub 'comenzi' poti alege comanda
pe care doresti sa o repeti si poti apasa 'comanda din nou'. Comanda ajunge direct in
cosul tau. Din acel moment iti finalizezi comanda selectand doar adresa de livrare si
metoda de plata.
Mi-am uitat parola.
Ai un cont creat dar ti-ai uitat parola? Apasa click pe 'Autentificare' in partea de sus a
paginii. Apoi apasa click pe 'Mi-am uitat parola'. Completeaza adresa de email si vei primi un link pe email unde poti sa iti setezi noua parola .
Am nevoie de un cont pentru a plasa o comanda?
Nu, daca vrei sa comanzi de pe site-ul nostru nu ai nevoie de cont.
Pentru noi, atunci cand comanzi mancare, trebuie sa ai parte de un proces rapid si usor.
Deci, poti plasa comanda chiar daca nu vrei sa ai un cont.
Cum imi sterg contul?
In cazul in care doresti sa iti stergi contul, te rugam sa contactezi echipa serviciu clienti.
pentru a iti sterge contul, avem nevoie de urmatoarele informatii: numele si prenumele
tau si adresa de email conectata la contul tau.
Cum evaluez comanda mea?
Pentru a evalua calitatea mancarii si a livrarii folosim un sistem de feedback.
Evaluarile adaugate apar pe site sub forma unor stele, la categoria Recenzii.
La cateva ore dupa plasarea comenzii vei primi un email de la TastyBox.
Accesand linkul din email vei putea evalua calitatea livrarii si a mancarii.
Parerea ta este foarte importanta,
Vouchere
In contul de client gasesti sectiunea Vouchere, acolo verifici daca ai un voucher alocat contului tau inainte de a finaliza comanda introdu codul de reducere
, Pofta Buna!